Data e postimit: 2014-08-05 14:24:07
Lexime: 2412
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Mjeshtri ,mjeshtrin s'mund e mashtron !

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi personale · Tema: Lodhem duke shpresuar
Kjo është vetëm iluzion i bukur, që më mashtron për një çast. më end diku pa e ditur as vetë, Dhe unë vrapoj si i marrë drejt saj. Në shpirt ndiej lodhje që pushton gjithë qenien time. Askush mua s'më kujton. Zemrën time askush nuk...
Autori: Ersan Ismeti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Genjeshta te ze rob,ndersa e verteta te cliron
Në këtë tokë nuk ka njeri qe nuk gënjen apo mashtron,tashi mos flasim për mashtrimin se temën e kemi krejt ndrzsha pra siç thash nuk ka njeri që ska gënjzer asnjëher spaku njëher. Gënjeshtra ështe diçka shumë e keqe qe e damton shpirtin t...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i shpates se Skenderbeut
Te Gjithe e njohim Skenderbeun dhe ndikimit e tij ne Shqiperi. Por lufterat qe ai zhvillonte gjithmone mbante me vete shpaten e tij, te cilen e quante si pjese e gjymtyreve te tij. Skenderbeu nuk jeton me, por ai eshte i meshiruar pikerisht te shpata qe...
Autori: Ardijona Tahiri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ja Si eshte jeta
Thjesht Jeta Jeta mund te jet e shemtuar mund te behet e bukur. Jeta mund te jet zjarr por mund te shuhet. Jeta mund te jet e hidhur mund te behet e lumtur. Jeta mund te jet lule me gjemba por mund te beht lule e brisht. Jeta mund te jet e keq...
Autori: Fati · Lloji: Analize letrare · Tema: Figura e gruas ne krijmtarine e Migjenit.
Migjeni eshte nje shkrimtar dimensional dhe ne ze poet i letersise shqipe.E gjitha kjo dhunti e tij, e ndihmoi ate te realizonte vepra me nje mjeshtri te pashoqe. Ne krijmtarine e tij letrare figura femerore mori nje universalitet,me nje peshe te madh...
Autori: Detiana Anni · Lloji: Poezi kolone · Tema: Pamundesite dhe Shtegjet e Jetes
Si mund te flas dikush Per dike qe se njeh? Si mund te gjykoje dikush Kur nuk ka te drejte? Si mund te humbas dikush Dike, qe tregon kujdes ? Si mund te nenvleresoje dikush Dike,kur aq shume e adhuron? Si mund te perkthehet Gjuha e dikuj...
Autori: Detiana Anni · Lloji: Poezi kolone · Tema: Pamundesite qe hasim ne jeten e perditshme dhe shtegjet e verteta
Si mund te flas dikush Per dike qe se njeh? Si mund te gjykoje dikush Kur nuk ka te drejte? Si mund te humbas dikush Dike, qe tregon kujdes ? Si mund te nenvleresoje dikush Dike,kur aq shume e adhuron? Si mund te perkthehet Gjuha e dikuj...
Autori: JENNY · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: shoku kerkon nje keshille nga ju
Une mendoj se ky qe ke bere eshte nje gabim i madh nga ana jote ,por te gjithe njerezit gabojne.E verteta eshte se ne kurre nuk mund te ngjitemi ne piedestalin qe mund te synojme.Je ne nisje te hapave te ty drejt jetes dhe ne cdo hap te saj qe do te hedhe...
Autori: eridjola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: fati ne duart e mia
sja kam fare idene se ku mund te jete. ai mund te jete ne duart e mia po dhe nuk mund te jete.ai mund te jte si nje loder qe mund te besh cfare te duash ,ta thyesh e t shkatrrosh ose ta ruash ate pergjithmone po ashtu edhe fati.ajo qe kemi ne dore eshte t...
Autori: Bujar Plloshtani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: poezi dashurie, erotike
Ndjenjat nuk mund të kuptohen – ato vetëm mund të ndihen, sepse vetëm ndjenja është e aftë të prekë zemrën, dhe vetëm zemra mund ta pasuroje e ta fisnikëroje mendjen. Pushkin
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: !
....."REALITETI~I VËRTETI"...... Qysh e kom jeten jom kon ,tu e hedh en letër shum njerz em thojnë gënjeshtrën, un gjithmon qëndroj në të ,vërteten.Nuk flas shum, fjalën po merrem vetem me vepren .Nuk besoj paren po çdo gjëje ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: !
....."REALITETI~I VËRTETI"...... Qysh e kom jeten jom kon ,tu e hedh en letër shum njerz em thojnë gënjeshtrën, un gjithmon qëndroj në të ,vërteten.Nuk flas shum, fjalën po merrem vetem me vepren .Nuk besoj paren po çdo gjëje ...
Autori: Erika Ciku · Lloji: Ese filozofike · Tema: Frike...
Frike.... Frike... Frike per cdo gje.... Frike per tu gezuar se mund te ndodhe dicka qe e prish... Frike per te folur sepse mund te thuash dicka gabim ... Frike per te menduar sepse mund te veprosh gabim ... Frike per te dashuruar sepse jeta ishte e mbush...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nena
Nena per mua eshte qenie me e mrekulluushme qe mund te ekzistoje ne planet.Ajo te meson gjerat elementare te jetes.Eshte ajo e cila le gjumin e nates dhe kujdeset per ty.Ajo e cila te kap perdore sa here te rrezohesh.Nena eshte mbeshtetja me e madhe e imj...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com